گیدارو

فروشگاه تخصصی گیاهان دارویی

گیدارو

فروشگاه تخصصی گیاهان دارویی

گیدارو

در این فروشگاه انواع گیاهان دارویی به فروش می رسد. ضمنا بانک اطلاعاتی در مورد گیاهان دارویی وخواض آنها نیز به حساب می آید

  • ۰
  • ۰

روغن دانه کدو

6,500 تومان

دانه کدو از زمانهای بسیار دور در بین بومیان آمریکا به عنوان غذا و روغن آن برای ناراحتیهای کلیه استفاده می شده. دارونامه آمریکا در سالهای 1963-1836 از آن به عنوان دارویی رسمی جهت از بین بردن انگلهای روده ای و برطرف کننده عفونتهای روده ای نام برده است.

امروز کشورهای پیشرفته مانند آلمان، اتریش، فرانسه، روغن این گیاه را برای درمان بیماران مبتلا به هیپریلازی خوش خیم پروستات و عفونتهای مجاری ادراری به کار می برند.

خواص درمانی گیاه:

در مان هیپرپلازی خوش خیم پروستات، ضد التهاب مثانه و مجاری ادراری، درمان اختلالات دفع ادرار، مطالعات نشانده داده که مصرف خوراکی دانه گیاه برای بهبود بیماران مبتلا به نوع شایعی از سنگ کلیه مفید است.

مکانیسم اثر:

از علل مهمه هیپرپلازی پروستان وجود در هیدروتستوسترون بیش از حد می باشد که روغن گیاه بدلیل استرول موجود در آن باعث مهار آنزیم آلفادوکتاز 5- می شود این آنزیم مسئول تبدیل تستوسترون به دی هردروتوسوسترون است.

اسیدهای چرب ضروری موجود در روغن گیاه بر روی اندازه پروستات اثر گذاشته و علایمی همانند ادراردهای شبانه، اختلالات دفع ادرار، عدم تخلیه کامل و بدون درد از مثانه را به صورت چشمگیری بهبود می بخشد. ویتامین E و عنصر (روی) موجود در آن به بهبود فعالیت و سلامت دستگاه تناسلی و مجازی ادرار کمک می کند.

میزان مصرف:

هر بار 10 قطره و روزی سه بار در روز میل نمایید.

نکات قابل توجه:

دور از نور مستقیم خورشید و در دمای اتاق قرار دهید.

شیشه را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

جهت خرید محصول از فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی:

www.gidaru.com

روغن دانه کدو

  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • صمد افقهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی