گیدارو

فروشگاه تخصصی گیاهان دارویی

گیدارو

فروشگاه تخصصی گیاهان دارویی

گیدارو

در این فروشگاه انواع گیاهان دارویی به فروش می رسد. ضمنا بانک اطلاعاتی در مورد گیاهان دارویی وخواض آنها نیز به حساب می آید

  • ۰
  • ۰

خانه تکانی

خانه تکانی نوروزی یکی از کارهای مهم قبل از شروع سال نو است ولی در هنگام خانه تکانی باید مراقب پوست دست و صورت تان باشید. در هنگام خانه تکانی این نکته های مهم و در عین حال ساده را فراموش نکنید.
در خانه تکانی نوروزی این موارد مهم را فراموش نکنید
تماس پوست با شوینده ها می تواند باعث بروز حساسیت های پوستی شود، بنابراین بهتر است افراد هنگام استفاده از شوینده ها کمترین تماس پوستی را با این مواد داشته باشند.
دکتر علی ابراهیمی متخصص پوست، مو و زیبایی با بیان این که بسیاری از گردگیری ها و تمیز کردن ها با یک دستمال مرطوب شدنی است، به افراد توصیه کرد میزان تماس دست های خود با شوینده ها و شست و شوهای خود را محدود کنند.
ابراهیمی افزود: بهتر است افرادی که قصد خانه تکانی دارند نظافت و تمیزی را محدود به موارد مصرفی و پرکاربرد کنند و از شست و شو و تمیز کردن دوباره همه چیز صرف نظر کنند. افرادی که کار شست و شوی زیادی دارند، باید خیلی رعایت کنند و حین استفاده از شوینده ها حتما دستکش بپوشند و از شوینده های استاندارد آن هم به میزان کم استفاده کنند.
هرگز از مخلوط شوینده ها مثل ترکیب سفیدکننده و جرم گیر استفاده نکنند، زیرا ترکیب شوینده ها علاوه بر این که ممکن است آسیب هایی را در سطح پوست به وجود آورد، می تواند بر مخاط های بدن نیز اثر سوء داشته باشد.
این متخصص پوست اگزماهای پوستی را یکی از مهم ترین عوارض پوستی ناشی از خانه تکانی ها دانست و افزود: خانه تکانی ناصحیح و شست و شوی غیر استاندارد و قرار دادن پوست در معرض مواد شوینده و حساسیت زا، باعث بروز اگزمای پوستی در افراد می شود. برای پیشگیری از این مشکلات توصیه می شود افراد در زمان شست وشو حتما از دستکش استفاده کنند و صورت و سر خود را تا حد امکان بپوشانند تا از نشستن آنتی ژن ها و قارچ ها روی پوست این قسمت از بدن جلوگیری شود.

نکات مراقبتی از پوست در زمان خانه تکانی


  • ۹۴/۱۲/۱۲
  • صمد افقهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی